معصومه باقری

فقط کسانی از آدم دور می‌شوند که نزدیک بوده‌اند.

معصومه باقری

فقط کسانی از آدم دور می‌شوند که نزدیک بوده‌اند.

معصومه باقری

آدمیزاد در زندگی‌اش باید بیش‌تر از هر چیزی یکنواخت و یکرنگ باشد.
یکرنگ بودن، عفاف یا جسور بودن نیست،
بلکه خودِ واقعی بودن است.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

فراموشی

من هزار سال است که فراموشت کرده‌ام.
تو خیال کرده‌ای هنوز دلم می‌لرزد برای آن صدای مفتون‌کننده و افسونگر؟
فکر کرده‌ای می‌سوزم تا انگشت بر آن مربع‌های آشفته‌ی کلید بفشاری و برایم از روزمرگی‌های چسبناک و کسالت‌آورت بنویسی؟ 
هنوز تصور می‌کنی دلم پَر می‌کشد تا بخندی و از آوای طلسم‌آمیز و حوری‌وارِ خنده‌هایت گیج و مبهوت شوم؟ 
من هزاران سال است که فراموشت کرده‌ام و فقط خودم را می‌بینم.
این صدای افسون‌انگیز و انگشت‌های لاغر و کشیده و خنده‌های فریبنده از روحِ سرگردانِ من بلند شده‌اند.
تو خیال کرده‌ای من می‌شناسمت؟ 
هزاران سال است که این توِ خیال‌انگیز، تبدیل به من شده‌ است!
این من ، من نیستم!

#معصومه_باقری

  • ۰۱/۱۲/۰۶
  • معصومه باقری