معصومه باقری

فقط کسانی از آدم دور می‌شوند که نزدیک بوده‌اند.

معصومه باقری

فقط کسانی از آدم دور می‌شوند که نزدیک بوده‌اند.

معصومه باقری

آدمیزاد در زندگی‌اش باید بیش‌تر از هر چیزی یکنواخت و یکرنگ باشد.
یکرنگ بودن، عفاف یا جسور بودن نیست،
بلکه خودِ واقعی بودن است.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

اعتراف‌باز

👇

حس می‌کنم متن‌های دلنشینی که درباره‌ات می‌نویسم

تنها برگ برنده‌ی با هم بودن‌مان باشد.
مثلا تو نوشته‌هایم را بخوانی و روی یکی از جملاتِ ساده‌ای

که برایت نوشته‌ام قفل شوی!
مثلا وقتی تنها میان یکی از کافه‌های دنجِ ولیعصر نشسته‌ای

تا به آرامش برسی؛ نوشته‌های من روی میز کنار فنجانِ قهوه‌ات باشند.
مثلا تو با کلِ دنیا قهری و حتا نمی‌خواهی خودت را

آفتابی کنی؛ ولی من خارج از این قاعده و فلسفه‌ها باشم.
مثلا شکوفه‌های بهاری از من اعتراف بگیرند

و من میان عطسه و هوای دل‌انگیزِ خردادماه

بگویم که: دوستت دارم....

#معصومه_باقری
#خردادماه

  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • معصومه باقری

معصومه باقری